;
7
تیر

بازدید مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت ‌بهداشت از پروژه

در بازدید مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت وزارت ‌بهداشت از پروژه بیمارستان 300 تخت خوابی رسول اعظم (ص) شیراز، بر حمایت وزارت بهداشت از خیرین عرصه سلامت تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه درمانی حضرت رسول اعظم (ص)، محمد جواد حیدری پور در حاشیه بازدید از این طرح بزرگ پزشکی که با حضور دکتر شاه محمدی مدیرعامل موسسه و مهندس رحیم پور از خیرین معزز موسسه همراه بود، با تاکید بر حمایت وزارت بهداشت از خیرین عرصه سلامت اظهار داشت: پس از انتخاب دکتر عین الهی به عنوان وزیر بهداشت، اداره کل سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت این وزارتخانه مجددا فعالیت خود را از سر گرفت.

وی افزود: همین موضوع نشانگر اهمیت جایگاه خیرین عرصه سلامت نزد شخص وزیر بوده و تمام تلاش ما حمایت از فعالین این عرصه و رفع مشکلات جاری آنهاست.

دکتر جواد شاه محمدی نیز با اشاره به اینکه این پروژه به دلیل قرارگیری در شرق شیراز که از لحاظ سرانه بیمارستانی دچار محرومیت بوده، دارای اهمیت ویژه ای است، اظهار داشت: این طرح تا به اینجا با حمایت خیرین پیش رفته و تلاش داریم تا با حمایت این عزیزان تا 5 سال آینده این پروژه به طور کامل به بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل موسسه خیریه رسول اعظم (ص) با تاکید بر حمایت وزارت بهداشت از پروژه های بیمارستان خیرساز عنوان داشت: بی تردید حمایت وزرات بهداشت از خیرین و تلاش برای تجهیز بیمارستان های ساخته شده توسط این عزیزان، تاثیر چشمگیری بر دلگرمی فعالان این عرصه و تکمیل پروژه های جاری خواهد داشت.

برچسب ها: اخبار پروژه